Gå direkt till huvudinnehållet
Logo
Min sida
  • E-tjänster & blanketter
Logga in
  • Startsida

Så arbetar vi

Efter att du har skickat in ditt ärende via e-tjänsten kommer dina synpunkter att registreras och fördelas till en handläggare eller annan ansvarig person.

I handläggningen ingår ett antal steg. Vi granskar din anmälan och hör av oss till dig om vi behöver begära in kompletteringar.

Om du har angett att du vill vara anonym kan du inte få någon återkoppling.

Första responsen garanteras inom två arbetsdagar, ordentligt svar inom fem arbetsdagar.

Tänk på

Att dina synpunkter, även om du är anonym, i de flesta fall betraktas som en offentlig handling.

GDPR
https://fagersta.se/organisation--styrning/trygghet-och-sakerhet/gdpr---dataskyddsforordningen 

Synpunkter

För oss är det viktigt att få reda på vad du som invånare eller besökare i Fagersta kommun tycker om den service och de tjänster som vi utför.

Alla, både kommuninvånare och besökare är välkomna att lämna en synpunkt. 
Dina synpunkter är viktiga för oss så vi kan förändra och förbättra vår verksamhet.

Alla inkomna synpunkter registreras i en databas, även personuppgifter. Detta innebär att inlämnade uppgifter blir en offentlig handling som alla har rätt att ta del av under förutsättning att den inte innehåller uppgifter som sekretesskyddas enligt lag.

OBS! Gäller det anmälan om oro för en enskild person får det inte hanteras via synpunktshantering, ta istället kontakt med socialförvaltningens reception telefon 0223-44260 alternativt om inte ärendet är akut skicka in din orosanmälan via post.

Nästa

Kontakta oss

E-post: info@fagersta.se
Växeln: 0223-440 00

Besök oss

Bangårdsgatan 1
737 80 Fagersta

Snabblänkar

GDPR – Dataskyddsförordningen

  • Facebook

Titel